Przejdź do głównej zawartości

Tropikalna sukienka


 Szukając materiałów na sukienkę do roli świadkowej  natknęłam się na ten przepiękny szyfon. Moją uwagę przykuł niezwykle tropikalny wzór. Wiedziałam, że za kilka miesięcy będę spacerować po deptakach z palmami w tle i z pewnością przyda mi się sukienka maxi.

Kiedy uszyłam sukienkę na wesele, zrealizowałam swoje dotychczasowe zamówienia - pozostały dwa tygodnie na uszycie urlopowej kiecki. Od początku wiedziałam, że dół będzie ze zmarszczonego trapezu z rozporkiem z boku, ale niestety brakowało pomysłu na górę.
Wybór padł na wykrój z burdy. Dokonałam wielu modyfikacji, zmieniłam z tyłu zaszewki, obniżyłam dekolt, postawiłam na cienkie ramiączka oraz na dekolt V na plecach.
Całość jest na podszewce. Dół obrzuciłam na overlocku i podwinęłam.











Popularne posty z tego bloga

Moja suknia ślubna

Maxi na Cameo

baby blue