Przejdź do głównej zawartości

Literka O - zrób to sam


Publikując tutorial na literkę K, niedawno dostałam zapytanie odnośnie szycia literki O/A, 
dlatego dzisiaj przychodzę do Was z pomocą. Pokażę krok po kroku jak wykonać literkę O. A więc do dzieła!

POTRZEBUJEMY:
- bawełnę
- wstążkę
- wypełnienie -  kulka silikonowa
- niezbędne akcesoria szyciowe


Na początku przerysowuję literkę na materiał. Używam do tego znikającego markera. Szablon zrobiłam w Wordzie.


Przy literce O zaczynam od zszycia środka. 


Następnie nacinam od środka do krawędzi, aby wnętrze ładnie się wywinęło. 



Nacięte elementy zaprasowuję. Należy zrobić to dokładnie, ponieważ będzie to rzutowało na walory estetyczne literki. 


 Kolejny etap to wywijanie literki. Mam nadzieję, że zdjęcia to dobrze obrazują.




Na zdjęciu widać nacinki, które służą jako styczne.


Poniżej znajduje się jeden z najtrudniejszych elementów! 
Na tym etapie zszywamy "boki". Na zdjęciu poniżej widać schemat w jaki sposób złapać materiał. Należy robić to fragmentami, aż zostanie tylko mały otwór na wypchanie literki.




Gotową literkę przeprasowuję, następnie wypełniam kulką silikonową. 





 Literka jest już cała wypełniona. Teraz należy zszyć otwór. Robię to ręcznie, ŚCIEGIEM KRYTYM. 
Kiedyś korzystając z zasobów Internetu natknęłam się na tę oto grafikę. Znaczenie ułatwiła mi wykonywanie tego ściegu. 



I oto dobrneliśmy do końca. Zachęcam do szycia takich uroczych literek. 
Jeżeli skorzystacie z tego tutorialu dodajcie #szyciezVW. Fajnie będzie popatrzeć na wasze prace! :-)

Popularne posty z tego bloga

Moja suknia ślubna

baby blue

Maxi na Cameo