niedziela, 26 lutego 2017

Cekinowa królowa

Dziś kolejna kreacja dla Zuzy. Ach, jak ja ją rozpieszczam. Wczoraj były ostatki, do środy jeszcze kilka dni. Więc to ostanie dni karnawałowego szaleństwa. Sukienkę uszyłam na zabawę choinkową. CEL: ma się świecić. Po raz kolejny znalazłam w super tknainy, materiał idealny dla mnie. Zamówiłam 1 szt czyli 50 cm - miało być na bluzkę. Przyszło 70 cm, więc zmieniłam koncepcję i powstała sukienka. Bałam się, że przy krojeniu posypią się cekiny. Na szczęście tak się nie stało. Fakt, że w miejscu cięcia miałam ich stos, ale nie poleciały dalej. Szyłam igłą 90. Była to praca na jeden wieczór. Praktycznie trzy szwy. Pachy, dekolt i dół obrzuciłam na overlocku i podwinęłam.








12 komentarzy:

  1. Wyszła pięknie, ale podziwiam za tak szybkie uszycie i że się udało bez problemów, ja mam niemiłe wspomnienia z szycia cekinów i trochę się ich boję choć bardzo mi się podobają, szyjąc moją sukienkę złamałam ok. 10 igieł, musiały być bardzo twarde. Sukieneczka bardzo wdzięczna, zabawa zapewne była udana. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To ja szyłam bezproblemowo :D Większy był strach przed. Wybrałam igłę 90 i na szczęście się nie połamała :D

      Usuń
  2. Choinkową? I dopiero teraz pokazujesz?!
    Anyway, też mam kawałek materiału w cekiny, ale boję się go tknąć, bo nie wiem, jak się to ustrojstwo szyje. Jak się szyje? Nie ma groźby połamania igły? I czy cekiny nie drapią przy użytkowaniu?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zależy jakie cekiny, Moje były dość małe i cienkie. Użyłam igły 90-tki i nie było żadnego problemu :D
      Co do drapania, Zuza nic się nie skarżyła :D

      Usuń
  3. Ślicznie się świeci. Ostatnio tak pięknie się do mnie uśmiechała z wystawy podobna sukienka, ale gdzie ja bym ją nosiła...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak to gdzie? ; D Sylwester, karnawał :D Czasami trzeba zaszaleć na tą jedną noc i błyszczeć : D
      Więc do dzieła :D

      Usuń
  4. Wyszła ślicznie. Nigdy mnie nie ciągnęło do cekinów, ale ta sukienka naprawdę mi się podoba. Chociaż szycie i krojenie tego wydaje mi się przerażające ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Najmodniejsza kreacja karnawału, pięknie wygląda. Mam pytanie czy odszyte cekiny ją nie drapią, bo ja mam z tym problem w "kupczych" sukienkach.

    OdpowiedzUsuń
  6. świetnie Ci ta sukieneczka, jesteś baaardzo drobna :)
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Congratulations on your work, I love the photos!!kiss
    💚💚💚

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna sukienka, aż dziw bierze ile wycisnęłaś z zaledwie 70 cm. ładnie odszyta i super się układa.

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękna, a ten blask... cudny..

    OdpowiedzUsuń