Przejdź do głównej zawartości

Cudowne lata 50.

Każda miłośniczka lat 50 powinna mieć to w swoich zasobach!

O czym mowa?
O Burdzie Vintage "Cudowne lata 50"!

Oto okładka - czyż nie jest cudowna? :)



Pojawiła się rok temu i od razu zawładnęła moim serduszkiem.

W magazynie znajdziemy 12 wykrojów, które pojawiały się w latach 50 w Burdzie! 
Są to m.in. ubrania od Diora, Coco Chanel, Pierre’a Balmaina czy Cristobala Balenciagę.
W każdym razie same cudowności.

Ponadto jest sporo opisów mody z tamtych czasów, trochę historii za niecałe 12,90 zł.

Wykroje, które zwróciły moją uwagę:

Trykotowy jumper.
 







Model który ukazał się w Burdzie 9/1957.








A to już aktualna wersja! Też wspaniała.














Sukienka koktajlowa.









Góra tej sukienki jest zachwycająca!
Pochodzi z 1955 r.











A to już aktualna wersja, która niestety nie skradała mojego serca.




















 Sukienka dla księżniczki.

 








Piękna, wąska talia, dół rozkloszowany! Jeden z ulubionych fasonów sukienek.
Model pochodzi z 1957 r.











 Aktualna wersja, równie piękna!











Ostatnia już rzecz, która zwróciła moją uwagę to kostium do biura.










Rzecz, która zachwyca mnie w latach 50, to wąska talia!
Pięknie zaprezentowana przez ten kostium.












Aktualna wersja.























Zdjęcia pochodzą ze strony internetowej www.burda.pl

Popularne posty z tego bloga

Moja suknia ślubna

Maxi na Cameo

baby blue