środa, 12 kwietnia 2017

La Mania


Postanowiłam, że skupię się dzisiaj na polskiej marce - La Mania. Od jakiegoś czasu zwracam na nią uwagę. Stworzona przez Joannę Przetakiewicz. Businesswoman, z wykształcenia radca prawny. W zaledwie dwa lata stworzyła rozpoznawalną markę. Pierwsza kolekcja została zaprezentowana we wrześniu 2010 roku w Warszawie.Na zakończenie pokazu, na telebimie, pojawił się Karl Lagerfeld.


Dwa lata później marka, została zaproszona na Londyński Tydzień Mody. Od tego czasu kolekcje La Manii sprzedawane są w największych domach mody w Europie. Marka tworzy linię ubrań typu Prêt-à-porter. Cechuje ją prostota i minimalizm, a przy tym niezwykła elegancja. Posiada 4 butiki w Polsce: Warszawa, Katowice, Wrocław i Gdynia oraz butik online. Przyjaźń z Karlem Lagerfeldem zaowocowała objęciem przez niego Honorowego Patronatu. Jest on ojcem chrzestnym marki La Mania.


11 komentarzy:

  1. Uwielbiam projekty La Manii, juz od lat przygladam sie tej marce i trzeba przyznac, że trzyma poziom :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj tak! są przepiękne i ponadczasowe! :D

      Usuń
  2. Bardzo lubię La Manię, jestem tą marką zachwycona i często wyszukuję ich propozycje. Miło, ze mogę
    o nich poczytać u Ciebie :) :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja poznałam La Manię przy okazji programu Runway Project, zdaje się, że pierwszej edycji, w której brała udział Liliana Pryma, która teraz jest projektantką La Manii. Joanna Przetakiewicz była jurorką programu. Marka wzbudza we mnie pozytywne odczucia, fajnie, że się tu pojawiła :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też oglądałam! Wymyśliłam sobie nawet, że zgłoszę się do drugiej edycji, jak będzie :D Ale już mi przeszło hihihi

      Usuń
  4. Nie słyszałam o tej marce odzieżowej. Muszę przyznać, że te projekty bardzo mi się podobają.
    Odwdzięczam się za szczery komentarz.
    Pozdrawiam,annnathalie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że dzięki wpisowi mogłaś poszerzyć swoją wiedzę :D

      Usuń
  5. Piękne kreacje. Świetny pokaz mody.

    OdpowiedzUsuń
  6. Lubię La Manię, jak dla mnie proste ale bardzo eleganckie projekty.

    OdpowiedzUsuń