niedziela, 21 sierpnia 2016

Numer 9

Postanowiłam, że od teraz moje sukienki będę numerować. Nie będą posiadać nazwy tylko cyferkę. :D
Sukienka, którą wam dzisiaj przedstawiam jest dziewiątą, która wyszła spod mojej igły.


Na górę wybrałam wykrój z Burdy. Była to tylko podstawa. Chciałam uzyskać marszczenie przy dekolcie. Niestety nie znalazłam w swoich zasobach tego o co mi chodziło, więc trzeba było kombinować. Kombinować - no właśnie, tutaj było sporo kombinowania :( Po niemałym wysiłku, doszłam do tego co wymyśliłam. Chciałam uniknąć dopasowywania, dlatego zastosowałam w talii gumkę. Kolejna nowa rzecz - tunel na gumkę. O ile w spódnicach nie mam z tym problemów, tutaj się pojawił. Na szczęście się udało! I oto jest - moja sukienka na urlop :D
Materiał jaki wykorzystałam to silky - super materiał. Dużo łatwiej się kroi i szyje niż szyfon, a też jest delikatny i zwiewny. 










16 komentarzy:

  1. Bardzo ładna sukienka :) Jednocześnie zwiewna i dziewczęca, ale też bardzo kobieca :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo delikatna sukienka, oglądając ją chce się jej dotknąć, jak dla mnie super. Pięknie szyjesz i dokładnie. :) :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuje za tak miły komentarz 😘

      Usuń
  3. Piękna motylkowa, zwiewna, dziewczęca.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale motylkowa! Uwielbiam takie zwiewności :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Sukienka perfekcyjna! Super odszyta, tkanina jest przepiękna, a Ty bardzo ładnie w niej wyglądasz :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Urocza letnia sukienka. Bardzo podoba mi się ten motyli nadruk. Na innym blogu widziałam go w innej wersji kolorystycznej, ale musze przyznać, że ten szczególnie mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczna sukienka, też szyłam z tych motylków tylko miałam je w granacie. Nie wiedziałam co to za tkanina, teraz już wiem, że to silky;-) Pięknie wyglądasz. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuje :D Zaraz zobaczę jak u Ciebie się prezentuje :D

      Usuń