sobota, 23 lipca 2016

Black dress

Dzisiaj prezentuję kolejną wersję sukienki z marcowej "Burdy".
Kreacja jest uszyta z materiału o nazwie Barbie. Lekko rozciągliwa tkanina, która się nie gniecie.
W tym modelu dodałam kieszenie, pozbyłam się rękawów oraz sporo skróciłam dół. Dodatkowo pozbyłam się guziczka z tyłu, a całość zszyłam.
Czarną sukienkę rozweseliłam kolorowymi butami i pomadką. Z biżuterii wybrałam bogato zdobione duże kolczyki. Chciałam uzyskać stylizację w stylu Glamour, mam nadzieję, że się udało.
Zapraszam do oglądania :D














18 komentarzy:

  1. Piękna ta sukienka, połączenie z tymi butami niesamowite, bardzo mi się podoba. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna sukienka! :) Faktycznie buty pasują do niej rewelacyjnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. uwielbiam takie proste sukienki, bardzo ładnie wyglądasz!

    http://dalenadaily.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Siła tkwi w prostocie :) sukienka jest bardzo elegancka i ma w sobie to coś

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna sukienka! Niby taka prosta, ale jest bardzo efektowna :) Świetnie dobrałaś dodatki.

    OdpowiedzUsuń
  6. Jestem wielką fanką marcowej burdy !:-) Do tego modelu również się przymierzałam, lecz z uwagi na inne projektu odsunęłam go na nieco później . Pięknie się w niej prezentujesz. Czerń plus wysokie obcasy to zawsze będzie gracja i elegancja. Rozumiem, że z tyłu zszyłaś całą kontrafałdę? A czy wszywałaś zamek, czy udało Ci się bez niego wygodnie ją przyodziać? Pozdrawiam, Natalia :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W tej zszyłam całą. Jest to druga odsłona tego modelu u mnie na blogu. Sukienka nie posiada suwaka. :D

      Usuń
  7. Taka prosta, a jaka elegancka:) kieszenie to dobry pomysł.

    OdpowiedzUsuń
  8. aaaaa! cudo! uszyj i mi coś! <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Taki prosty model, a jaki efektowny. I są kieszenie! :)

    OdpowiedzUsuń