czwartek, 7 lipca 2016

baby blue

Dzisiaj prezentuję wam moją nową sukienkę, w ulubionym kolorze - baby blue.
Jest to model z tegorocznej, marcowej "Burdy". Bardzo szybko się szyje. Osobiście miałam problem z tyłem. Podchodziłam do niego kilka razy, czytałam, myślałam, czytałam i w końcu się udało! 
Dodałam kieszenie w szwie, a zamiast guziczka zrobiłam i przyszyłam kokardkę. Myślę, że dodaje tu uroku :)
Jeżeli chodzi o materiał, wykorzystałam w tym przypadku marchiano. Ładnie się układa, niestety jest niewdzięczny do krojenia i szycia :(
















13 komentarzy:

  1. Śliczna sukienka, bardzo ładnie w niej wyglądasz. Odszyta perfekcyjnie i kokardka jest dodatkiem idealnym. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ta kokardka na plecach to jak wisienka na torcie:) Ślicznie, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak właśnie miało być :D cieszę się, że zostało to zauważone, pozdrawiam :D

      Usuń
  3. Ale wdzięczna elegancka sukienka. Bardzo Ci w niej ładnie. Kokardka dodaje uroku :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ślicznie wyglądasz w tym kroju jak i w tym kolorze :) Ja rónież szyłam ten model i podobnie miałam problem z tyłem- z wykroju wychodził za szeroki:/ ale trzeba kombinować:) w wolne chwili zapraszam również do mnie :)
    https://codziennoscipasja.wordpress.com/2016/06/30/drugie-podejscie-sukienka-ciazowa-pociazowa/
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję. Widziałam twój post :D sukienka wyszła rewelacyjnie :D

      Usuń
  5. Pierścionek jak u księżnej Kate! :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna sukienka! Niby taki prosty krój, ale kieszenie, kontrafałda i kokardka dodają uroku :)

    OdpowiedzUsuń