poniedziałek, 5 października 2015

a little bit

Dzisiaj więcej gadania.
Od jakiegoś czasu pojawiły się nowe funkcje na blogu. Kolumna po prawej stronie - tam możecie je dostrzec.
Pierwsza z nich to logo Burdy.
Hm. Burda - co to jest? Jest to czasopismo, które powstało w latach 50 :) stworzone przez Aenne Burda :) więcej historii w linku klik.
Gazeta posiada stronę internetową, gdzie można umieszczać swoje "uszytki". Posiadaczką jednego z kont jestem ja. Klikając w to logo przeniesiecie się w niezwykły świat krawiectwa.




Troszkę niżej jest druga funkcja. Tym razem odniesienie do mojego Instagrama.
Tam znajdziecie najwięcej zdjęć mojej twórczości. Także zachęcam do obserwowania, komentowania i lajkowania.

Ostatnia już rzecz to 'obserwowanie" mojego bloga.
Jeżeli chcecie być na bieżąco, to kliknięcie "obserwuj" będzie waszym najlepszym wyborem.
Dzięki  temu żaden post was nie ominie.



Z góry przepraszam za to, że posty pojawiają się tak rzadko, ale szycie to proces długotrwały.
Doświadczone krawcowe często robią coś w jedno popołudnie, mi zajmuje przynajmniej kilka dni.
Zaznaczam, że moja przygoda zaczęła się w czerwcu 2014 r. Wtedy pierwszy raz usiadłam do maszyny.
Więc proszę mi wybaczyć... :)

To tyle na dzisiaj.
Do następnego!

5 komentarzy:

  1. Prosta sukienka to w sumie tylko wykrojenie i zszycie - tyle :)

    Hmm, dawno nie szyłam i mnie zmotywowałaś :) Dziś uszyję czapkę i komin, bo zaczyna się robić zimno :P

    OdpowiedzUsuń
  2. podziwiam twój talent!!! Serdecznie Pozdrawiam!:)

    OdpowiedzUsuń